Litt strikking....vinflaske veske.....

Siden det ikke skjer så mye på syfronten, vil det ikke si at jeg sitter med hendene i fanget, å, neida..... da er jeg inni i en strikkeperiode, skjønner du.......

I den butikken jeg jobber i, begynte vi med garn nå rett over nyåret, og du vet det at da går en jo rundt med masse fristelser :o)) Så jeg har strikket en vinflaskeveske som skal stå modell i butikken.

strikking 001

Ble ikke den fin, vel??

Jeg har aldri tovet noe før, så dette var mitt første forsøk på det. En blir aldri for gammel til å lære noe nytt, vett du.....:o))

Denne er strikket i Fridtidsgarn fra Sandnesgarn, mønsteret står i heftet som heter Tema 16, modell 27. Kjempe kjekk å strikke :o))..

Ha en god helg!!!

9 kommentarer

Laila

06.03.2009 kl.12:38

Eg like San Valentin, og eg kan re opp til deg. Me trenge jo ikkje sy beint alltid, og det er jo land på inchfoten!!!!

tante hildegunn

06.03.2009 kl.17:50

Den var då skrekkkele fin.... du e no flinke og....

Timotei

06.03.2009 kl.22:00

Så fin denne var! Jeg er også sånn periodestrikker og periodesyer. Heldige deg som jobber i garnbutikk!

Laila

07.03.2009 kl.12:11

Den var jo nydeleg. Har også gjenoppdaga gleda ved strikking i det siste, og det har ført til noko som kjennest ut som senebetennelse :-) Toving har eg aldri prøvd meg på, men dette må eg teste ut.

Ingunn

08.03.2009 kl.14:45

Hei Siv, takk for kjempehyggelig sydag i går :-). En velig flott vinflaske veske du har laget og det ble utrolig bra med de nydelige perlene. Tror jammen jeg må komme meg ut i den butikken du jobber i....

Hege

08.03.2009 kl.20:09

Så flott veske,gitt.Alltid spennende å tove ting,vet liksom ikke helt resultatet før det taes ut av maskinen.Tenker det blir flere vesker å se hos deg:))

Målfrid Kallekleiv

09.03.2009 kl.08:53

Så lurt og så NYTTIG!!! En god ide til gavekassen min, en slik en kan jo gies bort til mange - kommer på shopping;-) Du er fantastisk flink med det lille ekstra som skal til, det er noe med fiish'n du er så god på, Siv!

toja

11.03.2009 kl.10:56

Dette var en ny blogg for meg! Nå er den lagt til i bloglines. Her var det masse flott og mye inspirasjon å hente! Takk for titten!

Laila

13.03.2009 kl.08:56

GRATULERER MED 29-ÅRS DAGEN, KJÆRE SIV. Håper du har ein fin og god dag. Eg skal feira deg i kveld, med pepparbiff på tilbud frå Kiwi og eit glas San Valentin. Me snakkast.