Babysteps...:-)

Her er jeg igjen, er ikke blitt så mye blogging på meg...
Jeg sticher litt, strikker litt, så hekler jeg litt og så må jeg sy litt på symaskinen min innimellom slagene...
Dette er litt av det jeg har gjort siden sist:

Ferdig med all stichingen til velkommen teppet av Annaka...skal baaaare sy blokkene til resten av teppet... en gang...:-)

Rett etter jul fikk vi i den hobbybutikken jeg jobber ekstra hos, materialpakke fra Tilda med noen skjønne harepuser. Den pakken ble jo med meg hjem, selvfølgelig...visste nøyaktig hvor de skulle få bo hos meg..:-)...så da var det bare å sy ivei..:-)

Som sikkert "alle" i det hele langstrakte landet vårt, så har jeg også heklet OL-luen..:-)

Nå i vinter har jeg også heklet på et teppe som jeg fant mønster på hos Garnstudio. Dette har jeg virkelig kost meg med og jammen meg klarte jeg å få det ferdig...-( Klappe meg selv på skulderen)....:-)

Nå i helgen så fant jeg frem igjen ett prosjekt jeg begynte på i 2011...bloggers block of the month...fikk sydd 4 blokker denne helgen. Takket være Målfrid...:-),... Så nå mangler det bare 6 blokker ...:-)

3 kommentarer

Siren

03.03.2014 kl.10:43

Ingenting å si på aktivitetsnivået - og mye fint har det blitt utav det også :)

Anane Lise

03.03.2014 kl.12:01

Du har fått opp farten nå. Masse fint du har både fullført og begynt på.

Edny Raknes Reiten

08.03.2014 kl.19:29

Her var det veldig mye fint og variert;)

Gro Elin

12.03.2014 kl.20:25

Så masse fint du lager:-) Har endelig fått meg en blogg jeg også, men hastigheten på innleggene er litt lavere enn hastigheten på produksjonen. Får se nå fremover om jeg får lagt inn en del av det jeg har produsert de senere år...

Skriv en ny kommentar

sivquilt

sivquilt

45, Bergen

Er en stordabu som har flyttet til Bergen. Har 3 sønner, en er -94 modell og 2 er -92 modeller. Er glad i alt som har med håndarbeid å gjøre, som quilting, brodering, hekling og strikking.